Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фармацевтична продукція (наркотичні препарати)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2017-05-29-001295-b ● 04cc434181444767aa508603336cf939
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака |
Код ЄДРПОУ: | 01992156 |
Місцезнаходження: | 88018, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, Вул. Перемоги, 22 |
Контактна особа: |
Олександр Матьовка +380504328109 xela74@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2017 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2017 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2017 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
07 липня 2017 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2017 14:29 |
Перелік змін до ТД (наркотичні препарати)..doc | |
07 липня 2017 14:29 |
Tендерна документація -наркотики із змінами-3.docx | |
12 червня 2017 15:12 |
Зміни-2 до тендерної документації.docx | |
12 червня 2017 15:10 |
Tендерна документація -наркотики із змінами-2.doc | |
08 червня 2017 15:37 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
29 травня 2017 14:59 |
Додаток 6 Проект угоди.docx |
07 липня 2017 14:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 липня 2017 14:29 |
Перелік змін до ТД (наркотичні препарати)..doc
|
|||||||||
07 липня 2017 14:29 |
Tендерна документація -наркотики із змінами-3.docx
|
|||||||||
12 червня 2017 15:12 |
Зміни-2 до тендерної документації.docx
|
|||||||||
12 червня 2017 15:10 |
Tендерна документація -наркотики із змінами-2.doc
|
|||||||||
08 червня 2017 15:37 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||||||||
29 травня 2017 14:59 |
Додаток 6 Проект угоди.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-05-29-001295-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ, Код ЄДРПОУ:39091252
Дата подання: 30 травня 2017 12:58
оскарження умов тендерної документації
Замовником Закарпатська обласна клінічна лікарня ім.. А.Новака (далі - Замовник) 29.05.2017 року було оголошено відкриті торги на закупівлю «код за ДК 021:2015– 33600000-6 – Фармацевтична продукція» (оголошення UA-2017-05-29-001295-b).
Дана процедура закупівлі товарів за державні кошти регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та здійснюється за такими принципами (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII ):
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
Під час вивчення тендерної документації, яка була оприлюднена Замовником на веб-порталі уповноваженого органу було виявлено наступне.
Відповідно до п. 3 Додатку 2 Тендерної документації Учасникам у складі пропозиції необхідно надати:
«3. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа виробника, яким підтверджується можливість поставки товару зі строками придатності не менше 80% від встановленого терміну придатності, у обсязі та у строк поставки , визначений в цій тендерній документації.»
Тобто вказана вимога Тендерної документації фактично зобов'язує учасника процедури закупівлі, який одночасно не є виробником предмету закупівлі отримати від виробника предмету закупівлі гарантії, або поручительство в тому, шо постачальник (учасник, який визнаний переможцем торгів) належним чином виконає умови договору поставки предмету закупівлі у кількості та в терміни визначені Тендерною документацією.
При цьому істотні умови договору, які наведені у Додатку 6 Тендерної документації та є обов'язковими для постачальника (учасника, який визнаний переможцем торгів) і замовника, чітко визначають їх права та обов'язки, а також товар, який повинен поставлятися, його кількість, якість і терміни поставки. Крім того, кожна партія товару має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість: реєстраційні посвідчення, сертифікати якості виробника, копія висновку контрольно-аналітичної лабораторії та інші документи, передбачені чинним законодавством України. Також, У разі поставки товару більш низької якості, ніж вимагається умовами Договору, або поставки неналежного товару, Замовник має право відмовитись від прийняття і оплати такого товару, а якщо товар уже оплачений – вимагати повернення сплаченої суми. У такому разі Постачальник зобов’язаний замінити неякісний/ неналежний товар або повернути отримані кошти у строк 7 робочих днів, відповідно до вимоги Замовника. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.
Водночас вказані істотні умови договору не встановлюють такого виду забезпечення виконання зобов'язань постачальника як порука, внаслідок якої поручитель, тобто виробник предмету закупівлі поручається перед замовником за виконання постачальником свого обов'язку з поставки предмета закупівлі в необхідній кількості і терміни, визначені вказаним договором.
Звертаємо вашу увагу на те, що забезпечення виконання зобов'язань однією із сторін договору можливо в порядку встановленому Главою 49 Книги п'ятої Цивільного кодексу України. При цьому забезпечення виконання зобов'язань гарантією можливе лише банком, іншою фінансовою установою або страховою організацією, а договір поруки, як й інші види забезпечення виконання зобов'язань, вчиняються у письмовій формі.
Крім того, згідно ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних осіб не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних осіб у складі тендерної· пропозиції не може бути підставою для її відхилення. замовником.
Зміст вимог до тендерної документації, які визначені ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», не дає права замовнику вимагати від учасника будь-яких гарантійних листів від третіх осіб, а неподання учасником таких листів в складі тендерної пропозиції не є підставою для прийняття замовником рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі, або для прийняття замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи викладене, просимо роз'яснити п. 3 Додатку 2 Тендерної документації на предмет того, яким чином виробник предмету закупівлі, який одночасно не є учасником процедури закупівлі гарантуватиме замовнику виконання постачальником (учасником, який визнаний переможцем торгів) зобов'язань з поставки предмету закупівлі в необхідній кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені Тендерною документацією, тоді як безпосередні відносини замовника й учасника з поставки предмету закупівлі визначаються істотними умовами договору, які наведені у Додатку 6 Тендерної документації і які не передбачають залучення третіх осіб в якості гарантів чи поручителів.
Також просимо роз'яснити п. 3 Додатку 2 Тендерної документації на предмет того, чи буде вважатися виконанням вимог цього пункту надання учасником гарантійного листа від власного імені з підтвердженням того, що запропоновані ним лікарські засоби, які є предметом закупівлі, будуть поставлятися в кількості зі строками придатності та в терміни визначені Тендерною документацією і пропозицією учасника.
Також просимо роз'яснити п. 3 Додатку 2 Тендерної документації на предмет того, чи буде неподання учасником гарантійного листа, передбаченого цим пунктом, підставою для прийняття замовником рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі, або для прийняття замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Для забезпечення дотримання всіх принципів здійснення публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також дотримання чинного законодавства під час проведення закупівлі просимо виключити з тендерної документації п. 3 Додатку 2 Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Дана процедура закупівлі товарів за державні кошти регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та здійснюється за такими принципами (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII ):
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
Під час вивчення тендерної документації, яка була оприлюднена Замовником на веб-порталі уповноваженого органу було виявлено наступне.
Відповідно до п. 3 Додатку 2 Тендерної документації Учасникам у складі пропозиції необхідно надати:
«3. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа виробника, яким підтверджується можливість поставки товару зі строками придатності не менше 80% від встановленого терміну придатності, у обсязі та у строк поставки , визначений в цій тендерній документації.»
Тобто вказана вимога Тендерної документації фактично зобов'язує учасника процедури закупівлі, який одночасно не є виробником предмету закупівлі отримати від виробника предмету закупівлі гарантії, або поручительство в тому, шо постачальник (учасник, який визнаний переможцем торгів) належним чином виконає умови договору поставки предмету закупівлі у кількості та в терміни визначені Тендерною документацією.
При цьому істотні умови договору, які наведені у Додатку 6 Тендерної документації та є обов'язковими для постачальника (учасника, який визнаний переможцем торгів) і замовника, чітко визначають їх права та обов'язки, а також товар, який повинен поставлятися, його кількість, якість і терміни поставки. Крім того, кожна партія товару має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість: реєстраційні посвідчення, сертифікати якості виробника, копія висновку контрольно-аналітичної лабораторії та інші документи, передбачені чинним законодавством України. Також, У разі поставки товару більш низької якості, ніж вимагається умовами Договору, або поставки неналежного товару, Замовник має право відмовитись від прийняття і оплати такого товару, а якщо товар уже оплачений – вимагати повернення сплаченої суми. У такому разі Постачальник зобов’язаний замінити неякісний/ неналежний товар або повернути отримані кошти у строк 7 робочих днів, відповідно до вимоги Замовника. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.
Водночас вказані істотні умови договору не встановлюють такого виду забезпечення виконання зобов'язань постачальника як порука, внаслідок якої поручитель, тобто виробник предмету закупівлі поручається перед замовником за виконання постачальником свого обов'язку з поставки предмета закупівлі в необхідній кількості і терміни, визначені вказаним договором.
Звертаємо вашу увагу на те, що забезпечення виконання зобов'язань однією із сторін договору можливо в порядку встановленому Главою 49 Книги п'ятої Цивільного кодексу України. При цьому забезпечення виконання зобов'язань гарантією можливе лише банком, іншою фінансовою установою або страховою організацією, а договір поруки, як й інші види забезпечення виконання зобов'язань, вчиняються у письмовій формі.
Крім того, згідно ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних осіб не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних осіб у складі тендерної· пропозиції не може бути підставою для її відхилення. замовником.
Зміст вимог до тендерної документації, які визначені ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», не дає права замовнику вимагати від учасника будь-яких гарантійних листів від третіх осіб, а неподання учасником таких листів в складі тендерної пропозиції не є підставою для прийняття замовником рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі, або для прийняття замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи викладене, просимо роз'яснити п. 3 Додатку 2 Тендерної документації на предмет того, яким чином виробник предмету закупівлі, який одночасно не є учасником процедури закупівлі гарантуватиме замовнику виконання постачальником (учасником, який визнаний переможцем торгів) зобов'язань з поставки предмету закупівлі в необхідній кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені Тендерною документацією, тоді як безпосередні відносини замовника й учасника з поставки предмету закупівлі визначаються істотними умовами договору, які наведені у Додатку 6 Тендерної документації і які не передбачають залучення третіх осіб в якості гарантів чи поручителів.
Також просимо роз'яснити п. 3 Додатку 2 Тендерної документації на предмет того, чи буде вважатися виконанням вимог цього пункту надання учасником гарантійного листа від власного імені з підтвердженням того, що запропоновані ним лікарські засоби, які є предметом закупівлі, будуть поставлятися в кількості зі строками придатності та в терміни визначені Тендерною документацією і пропозицією учасника.
Також просимо роз'яснити п. 3 Додатку 2 Тендерної документації на предмет того, чи буде неподання учасником гарантійного листа, передбаченого цим пунктом, підставою для прийняття замовником рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі, або для прийняття замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Для забезпечення дотримання всіх принципів здійснення публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також дотримання чинного законодавства під час проведення закупівлі просимо виключити з тендерної документації п. 3 Додатку 2 Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2017 15:49
Скаржником не доведено та документально не підтверджено, яким чином зазначені вище вимоги Тендерної документації порушують його права чи законні інтереси та перешкоджають йому взяти участь у процедурі закупівлі.
Вважати викладені зауваження у скарзі-запиті учасника безпідставними та такими що не підлягають до задоволення.
Вважати викладені зауваження у скарзі-запиті учасника безпідставними та такими що не підлягають до задоволення.
Номер вимоги: UA-2017-05-29-001295-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ", Код ЄДРПОУ:35587866
Дата подання: 02 червня 2017 17:37
Оскарження умов тендеру
TOB "ХФП "Здоров'я народу" є провідним українським виробником лікарських засобів, виробництво яких відповідає усім європейським та національним стандартам якості. Серед лікарських засобів, які виробляються нашим підприємством, ми можемо запропонувати наступні лікарські засоби:
Сибазон, таблетки по 5 мг № 10x2, Сибазон 5 мг/мл по 2,0 мл №10(5x2) , Фентанил 0,05 мг/мл по 2 мл №100 (5x20), Фенобарбитал-ЗН, таблетки по 50 мг №50 (10x5) у блістерах, Фенобарбитал-ЗН, таблетки по 100 мг №50 (10x5), Морфин-ЗН, таблетки 10 мг №10, Морфин-ЗН, таблетки 5 мг №10x5, Промедол-ЗН, 20 мг/мл по 1 мл №100 (5x20) (шлях введення) у блістерах у необхідній кількості та за вартістю виробника.
Проте, Додаток №2 до Тендерної документації містить наступні вимоги: "Запропоновані Учасником лікарські засоби повинні повністю відповідати технічним вимогам зазначеним у специфікації, у протилежному випадку тендерні пропозиції будуть відхилені за невідповідність умовам тендерної документації."
Поряд з цим, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тендерна документація Замовника містить посилання на конкретну форму випуску, активні речовини та термін зберігання, що я посилання на конкретну конструкцію лікарського засобу, однак не містить жодного обґрунтування необхідності цього посилання, що прямо заборонено положеннями ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” та не сприяє відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції. Скарга у прикріпленному файлі.
Розгорнути
Згорнути
Сибазон, таблетки по 5 мг № 10x2, Сибазон 5 мг/мл по 2,0 мл №10(5x2) , Фентанил 0,05 мг/мл по 2 мл №100 (5x20), Фенобарбитал-ЗН, таблетки по 50 мг №50 (10x5) у блістерах, Фенобарбитал-ЗН, таблетки по 100 мг №50 (10x5), Морфин-ЗН, таблетки 10 мг №10, Морфин-ЗН, таблетки 5 мг №10x5, Промедол-ЗН, 20 мг/мл по 1 мл №100 (5x20) (шлях введення) у блістерах у необхідній кількості та за вартістю виробника.
Проте, Додаток №2 до Тендерної документації містить наступні вимоги: "Запропоновані Учасником лікарські засоби повинні повністю відповідати технічним вимогам зазначеним у специфікації, у протилежному випадку тендерні пропозиції будуть відхилені за невідповідність умовам тендерної документації."
Поряд з цим, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тендерна документація Замовника містить посилання на конкретну форму випуску, активні речовини та термін зберігання, що я посилання на конкретну конструкцію лікарського засобу, однак не містить жодного обґрунтування необхідності цього посилання, що прямо заборонено положеннями ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” та не сприяє відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції. Скарга у прикріпленному файлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 червня 2017 15:40
Задовільнити вимоги скаржника ТОВ «Харківське фармацевтичне підприємство «Здоровя народу» та внеси зміни у тендерну документацію згідно підпункт 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
внести зміни у додатки №1 та №2 тендерної документації з визначенням переліку лікарських засобів за міжнародною непатентованою назвою(МНН) та виключенням торгових назв, вилучення з технічних характеристик термінів придатності(зберігання) лікарських засобів.
внести зміни у додатки №1 та №2 тендерної документації з визначенням переліку лікарських засобів за міжнародною непатентованою назвою(МНН) та виключенням торгових назв, вилучення з технічних характеристик термінів придатності(зберігання) лікарських засобів.
Номер вимоги: UA-2017-05-29-001295-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ, Код ЄДРПОУ:39091252
Дата подання: 18 липня 2017 16:37
Вимога до Замовника усунути порушення
Вимога до Замовника усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що були сприченені прийняттям неправомірного рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Докладніше у доданих документах
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 липня 2017 09:36
1.Згідно частини1 пункту 3 та 4 Закону відхилити учасника ТОВ «Харківське фармацевтичне підприємство «Здоровя народу» , як переможця, по закупівлі Наркотичних препаратів за лотом №1 - Sodium oxybate, Ketamine, Trimeperidine, Diazepamum, Fentanyl
та лотом №2 - Сomb drugs (Morphine, combination), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Щодо зауваження Скаржника про ненадання інформації про підтвердження повноважень посадової особи вважати таким, що не відповідає дійсності.
та лотом №2 - Сomb drugs (Morphine, combination), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Щодо зауваження Скаржника про ненадання інформації про підтвердження повноважень посадової особи вважати таким, що не відповідає дійсності.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-05-29-001295-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ УКРФАРМГРУП, Код ЄДРПОУ:39580810
Дата подання: 09 червня 2017 17:34
Дата подання: 09 червня 2017 17:34
Оскарження дискрімінаційних вимог тендерної документації
Оскарження дискрімінаційних вимог тендерної документації, встановлених Замовником
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 червня 2017 20:35
Рішення від 14.06.2017 № 3837 + Лист замовнику.pdf
Дата публікації: 14 червня 2017 20:35
Інформація про перенесення та лист Замовнику № UA-2017-05-29-001295-b.pdf
Дата публікації: 29 червня 2017 13:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2017 № 4312.pdf
Дата публікації: 04 липня 2017 17:05
Рішення від 03.07.2017 № 4312.pdf
Дата публікації: 06 липня 2017 20:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Розподіл предмету закупівлі на частини - лоти , виокремивши в окремий лот препарат «Морфін в комбінації» та внесені відповідні зміни у додатки №1 та №2 тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 07 липня 2017 14:45
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот№1- Sodium oxybate, Ketamine, Trimeperidine, Diazepamum, Fentanyl. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 287 230,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 12 872,30 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
3365 пач
Наркотичні препарати
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88018, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, Перемоги, 22
Дата доставки:
31 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2017 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ" |
731 077,50
UAH з ПДВ
|
530 372,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ |
811 263,30
UAH з ПДВ
|
530 875,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." |
875 692,00
UAH з ПДВ
|
558 615,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державна акціонерна компанія "Ліки України" |
882 396,90
UAH з ПДВ
|
561 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ" #35587866 |
Рішення скасоване |
530 372,25
UAH з ПДВ
|
19 липня 2017 15:41
|
ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ" #35587866 |
Відхилено |
530 372,25
UAH з ПДВ
|
19 липня 2017 15:52
|
ТОВ ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ #39091252 |
Переможець |
530 875,15
UAH з ПДВ
|
20 липня 2017 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2018 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2018 13:39
|
Додаткова угода №2 до договору №96 від 31.07.17р.ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ..pdf | зміни до договору |
26 січня 2018 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2017 15:39
|
Додаткова угода №1 до договору №96 від 31.07.17 ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2017 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2017 13:30
|
Договір Чернівціфармація- наркотики 145.pdf | укладений |
31 липня 2017 13:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 10.3 Договору погоджено продовження строку дії угоди на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 96 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 10.3 Договору погоджено продовження строку дії угоди на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, загальна сума додаткової угоди складає 106 172,88 грн. (сто шість тисяч сто сімдесят дві гривні 88 коп.), у т. ч. ПДВ 6 945,89 грн. (шість тисяч дев’ятсот сорок п’ять гривень 89 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 96 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |